pondelok 15. júna 2015

Promócie, alebo keď sa darí, tak sa darí

Vo štvrtok som mala promócie a bol mi udelený bakalársky titul. Verím, že časom sa dopracujem aj k magisterskému, ale teraz si od štúdia trochu oddýchnem, aspoň kým naše zlatíčko viac nepodrastie.
Môj promočný deň sa začal cekom dobre a aj celkom dobre skončil, ale to, čo bolo medzi tým sa dá nazvať len stresom, panikou a chaosom.
Ráno prebiehalo ešte podľa predstáv a stihli sme sa nachystať podľa časového plánu. Moji rodičia, ktorí mali ísť s nami už také šťastie nemali. Môj otec sa totižto o pol deviatej rozhodol, že keďže si nemá čo obliecť, nikam nejde. Tak ho mamka vzala na nákupy, no bohužiaľ obchod bol ešte zatvorený a dohodnutý čas vyzdvihnutia 10:45 pre nich neprichádzal do úvahy. Nakoniec by to asi  stihli, keby ich nebol vytopil sused. 
Aby som stihla svoje promócie aspoň ja, dohodli sme sa, že pôjdeme bez nich a oni dorazia svojím autom za nami. A to bolo veľké šťastie, pretože na našom aute horeli brzdy už za Košicami (keď sa darí, tak sa darí, ako skonštatoval pracovník havarijnej služby bytového družstva) a do Levoče by sme asi nedošli. Takže nás naši vyzdvihli v čase, keď sme už mali byť pred levočským divadlom a uháňali sme po diaľnici na slávnosť, so slzami v očiach, keďže som bola presvedčená, že to nemôžeme stihnúť. 
 Naše odstavené auto
Našťastie celé promócie mali obrovský časový sklz a my sme ešte asi hodinu a pol čakali, kým prišiel čas na našu skupinu. 

Po slávnosti sme sa samozrejme šli dobre najesť. Otec sa v Levočských podnikoch vyzná, takže voľba reštaurácie padla na ňho a môžem povedať, že vybral veľmi dobre. Penzión Hubert ponúkol  príjemné posedenie v peknom prostredí a čo bolo veľmi dôležité a užitočné domček na hranie a trampolínu pre deti, kde sa naše slniečko vybláznilo do sýtosti.Obsluha bola milá a jedlo viac ako chutné, takže ak niekedy zavítate do Levoče a budete sa chcieť dobre najesť, Penzión Hubert bude skvelá voľba.

 Boršč
 Slepačí vývar
Detská verzia slepačieho vývaru (myslím, že to bolo to isté, ako dospelácka verzia, len bez vňate)
 Sviečková na smotane
 Kuracie na prírodno pre deti (hranolky by som ja osobne vymenila za ryžu a ani Jarulko ich nedostal)
 Losos s fazuľkovými strukmi na smotanovej omáčke s opekanými zemiakmi
 Jelení steak na brusnicovej omáčke s opekanými zemiakmi
Ovocný pohár (v podstate to bol ovocný kompót so šľahačkou, ale chutilo to celkom fajn) 

Deň mojich promócií mi potvrdil, že všetko sa deje z nejakého dôvodu, nič nie je náhoda a všetko zlé je na niečo dobré. Nášmu autu nakoniec našťastie nič nebolo (manžel pravdepodobne omylom neuvoľnil ručnú brzdu) a domov sme už dorazili v ňom, ale aspoň sme do Levoče prišli všetci spolu. A na tento deň určite nikdy nezabudneme.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára