piatok 26. júna 2015

Clafoutis


Sezóna čerešní je v plnom prúde, tak je treba ju poriadne využiť. Je to pre mňa skvelá zámienka dopriať si niečo sladké. Recepty na clafoutis na mňa vykukovali z každého blogu, preto som si povedala, že ho skúsim aj ja. Vybrala som si recept odtiaľto a nezmenila som na ňom vôbec nič, takže koláčik sa samozrejme vydaril. Ďakujem za recept.





 Často som sa stretla s prirovnávaním clafoutisu k bublanine. Mne a môjmu manželovi však pripomína skôr puding. Ja osobne uprednostňujem práve bublaninu, ale môjmu drahému koláč chutil (až na kôstky), takže som ho určite nepiekla naposledy.

Prajem krásne dni a užívajte si čerešne.

2 komentáre:

  1. Lucia, na tento koláč sa už dlhšie chystám! Dík za pripomenutie.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ivanka, niet za čo :-). Verím, že bude chutiť :-).

    OdpovedaťOdstrániť